Zeereis richting Kreta - Reisverslag uit Adámas, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu Zeereis richting Kreta - Reisverslag uit Adámas, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

Zeereis richting Kreta

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

14 Februari 2014 | Griekenland, Adámas

Oef wat ben ik misselijk. De enige reden dat ik eigenlijk over land naar mijn vader ging was dat ik doodziek wordt op de zee. En die matrozen maar lachen. Ik zie het wel hoor, als ik me weer over de reling moet buigen. En die kinderen dan. Doen net of ze stoer zijn. En slimmer dan ik. Aanstellers. De matrozen hebben ook al een hekel aan me. Ik was een keer te laat bij de reling en toen vonden die matrozen dat ik het zelf op moest ruimen! Ja, dag. Ik ben wel een Atheense prins hoor. Het is hier ook verschrikkelijk heet. En de wc is een emmer die volgens mij gewoon niet verschoont wordt. Ik zal een van de kinderen het wel even laten doen.
Wat een kleine krengen. Ze zeggen dat zij al meer dan genoeg doen en het hele dek al hebben geschrobd. Ik kom ze nota bene redden en ze zijn brutaal genoeg om tegen mij te zeggen dat ik ook wat klusjes moet doen. Ze zijn het helemaal niet waard om gered te worden. O nee, ik voel al weer wat opkomen, ik vlucht maar weer even naar de reling…

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Actief sinds 09 Feb. 2014
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 2096

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 31 December 2014

Een avontuurlijke reis naar Kreta

10 Februari 2014 - 10 Februari 2014

terug naar Athene

Landen bezocht: